FAQ

Spis treści

Współpraca

1. Czy cała współpraca może przebiegać online?

Tak, współpraca może przebiegać online w całości. Łączymy się wtedy za pomocą aplikacji Skype lub Whatsapp. Jeżeli istnieje tylko taka możliwość sugerujemy w którymś momencie nas odwiedzić stacjonarnie (nie tylko żeby się poznać ale również przeprowadzić badania 🙂

2. Jestem młodym sportowcem, czy obejmuje mnie jakaś zniżka?

W Be Compleat wierzymy, że inwestycja w młodych zawodników to przyszłość naszego sportu. Dlatego prowadzimy program wsparcia młodych sportowców i zapewniamy zniżkę -50% na cały proces.

Konsultacje

1. Czy wszystkie konsultacje muszą się odbyć stacjonarnie?

Nie, prowadzimy zawodników również całkiem zdalnie. Jeżeli to tylko możliwe, konsultację strategiczną sugerujemy odbyć stacjonarnie, jednak istnieje możliwość odbycia jej również w formie online. Chcemy pracować na rzeczywistych danych, dlatego zawsze  dążymy do spotkania, aby poznać się osobiście oraz przeprowadzić analizę metaboliczną.

2. Jak przygotować się na konsultację wstępną?

Nie wymagamy od Ciebie żadnego przygotowania do pierwszej konsultacji. Wszystkie materiały niezbędne do ustalenia szczegółów dalszej współpracy zostaną Ci przekazane po pierwszej wizycie.

3. Czy mogę przyjść z drugą osobą?

Tak, na konsultacji może Ci jak najbardziej towarzyszyć osoba bliska, która będzie również uczestniczyć we wprowadzaniu planu żywieniowego w życie.

Badania i pomiary

1. Jakie pomiary wykonywane są w ramach współpracy?

Podczas współpracy dietetycznej ProSport wykonujemy analizę składu i masy ciała oraz pełny profil ISAK (poczytaj więcej tu). Jeżeli pracujesz z nami zdalnie poprosimy Ciebie o podesłanie nam analiz lub sugerujemy, aby takie wykonać.

2. Co dadzą mi te pomiary?

Wykonane pomiary zapewnią nam dane potrzebne do dokładnego oszacowania zapotrzebowania energetycznego i określenia aktualnego składu ciała jako punktu wyjścia podczas rozpoczynania współpracy. Na pomiarach sprawdzamy:

  • Grubość fałdów skórnych (w milimetrach,suma 6 i 8)
  • Obwody
  • Wzrost, rozpiętość ramion
  • Długość kości
  • % zawartość tkanki tłuszczowej oraz masy mięśniowej
  • Analiza BIA

3. Kiedy są one wykonywane?

Wszystkie pomiary wykonywane są na konsultacji strategicznej. Jeśli nie ma możliwości odbycia tego spotkania stacjonarnie, możemy wykonać je w późniejszym czasie trwania współpracy.

4. Jak się przygotować do pomiarów?

Opis przygotowania do pomiarów odnajdziesz tutaj.

Strategia

1. Z czego składa się strategia żywieniowa?

Strategia żywieniowa jest zestawem narzędzi, które wykorzystywać będziemy w trakcie trwania współpracy. Zawiera ona podsumowanie punktu wyjścia w którym się znajdujemy (określone cele, analizę składu i masy ciała, raporty po testach jeżeli je wykonywaliśmy).  

Dodatkowo to zestaw indywidualnie przygotowanych przepisów w oparciu o aktualny stan zdrowia oraz preferencje smakowe, z podziałem na dni nietreningowe i dni o różnym obciążeniach treningowych.

W zależności od dyscypliny sportowej i tego, w którym okresie współpracujemy, strategia żywieniowa uwzględnia także:

  • dopasowanie zasilania treningowego i startowego
  • plan żywienia i nawadniania przed meczem oraz w dzień meczowy
  • zaplanowanie protokołu ładowania węglowodanami przed startem
  • praktyczne wskazówki odnośnie organizacji żywienia w podróży
  • suplementację

Monitoring

1. Co to znaczy stała współpraca?

Na stałą współpracę składa się kontakt z dietetykiem (poprzez aplikację) oraz praca na dziennym raporcie. Pozwala to na rozwiązywanie problemów żywieniowych na bieżąco z dietetykiem, dopasowywanie żywienia do aktualnych treningów i meczów/startów oraz ciągłą edukację żywieniową.

2. Jak mogę się kontaktować z dietetykiem?

Z reguły kontakt odbywa się za pomocą aplikacji, konsultacji kontrolnych lub innej ustalonej w trakcie współpracy formy. Staramy się być dostępni kiedy sportowcy nas potrzebują, jednak dla określenia ram:  od 10 do 18.

3. Jak mogę się umówić na konsultacje kontrolne?

Możesz się umówić poprzez dietetyka prowadzącego, mailowo lub dzwoniąc do Opiekuna Pacjenta na numer 694 932 247.

Kwestie formalne

1. Jak mogę rozpocząć współpracę?

W celu omówienia szczegółów współpracy skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie – od poniedziałku do piątku w godzinach 10-17 dzwoniąc pod numer 694 932 247
  • mailowo – pisząc na adres kontakt@becompleat.pl
  • wypełniając formularz kontaktowy na stronie internetowej – nasz Opiekun Klienta lub dietetyk skontaktuje się z Tobą, aby omówić możliwości nawiązania współpracy.

2. Jak mogę opłacać współpracę?

Dostępna jest płatność gotówką, kartą lub przelewem.

3. Czy mogę otrzymać rachunek?

Tak, wystawiamy rachunek po opłaceniu współpracy i otrzymaniu potrzebnych danych.

Skocz do góry
Copyright 2021 - ProSport BeComplEAT
powered by